حضرت علی (ع) بعد از شهادت حضرت زهراء(س) فرمودند:..چشمم بیخواب، و دل از سوز غم سوزان است. تا خداوند مرا در جوار تو ساكن گرداند. مرگ زهرا ضربهای بود كه دل را خسته و غصهام را پیوسته گردانید....
شهادت حضرت فاطمه (س) تسلیت باد.
+ نوشته شده در شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ ساعت 12:4 توسط طاها
|
با سلام به همه دوستان عزیز. از اینکه افتخار دادید و از وبلاگ من بازدید نمودید صمیمانه سپاسگزارم. امیدوارم با نظرات حکیمانه و دلسوزانه خود ما را در ایجاد فضایی سالم و فرهنگی یاری کنید.