حضرت علی (ع) بعد از شهادت حضرت زهراء(س) فرمودند:..چشمم بی‌خواب، و دل از سوز غم سوزان است. تا خداوند مرا در جوار تو ساكن گرداند. مرگ زهرا ضربه‌ای بود كه دل را خسته و غصه‌ام را پیوسته گردانید....

                                              شهادت حضرت فاطمه (س) تسلیت باد.